گزارش مراسم افتتاحیه فروشگاه اینترنتی گنجینه فرش

گزارش مراسم افتتاحیه فروشگاه اینترنتی گنجینه فرش


گزارش: مراسم افتتاحیه و یا به عبارتی آیین افتتاحیه فروشگاه اینترنتی گنجینه فرش خزر در تاریخ 1399/07/30 با حضور جمعی از هنرمندان سریال جایزه شبکه باران ، مسئولین استانی و همچنین مدیران و عوامل مجموعه گنجینه فرش خزر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور چهره نام آشنای هنر و فرهنگ استان گیلان، جناب آقای علی حلوی ، جناب آقای یوسف هودنه مدیر مجموعه گنجینه فرش خزر و بازیگران هنرمند مجموعه سریال جایزه سرکار خانم سهیلا اخلاقی ، آقای صالح اصغری، سرکار خانم شیرین محسنی ، سرکار خانم سیده هما میرزنیلچی ، سرکار خانم عارفه صفرزاده و جمعی از اساتید و هنرمندان شاخص دیگر برگزار شد؛ در ابتدای مراسم جناب آقای محمد خان میرزایی ، موسسه و مدیرعامل موسسه مهندسی طراحی محنا؛ به عنوان مدیر پروژه ی طراحی و برنامه نویسی این فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن در مورد اهداف ، افق های پیش رو و فرصت های ایجاد شده در زمینه ی تبدیل ساختار سنتی فروش به فروش آنلاین و خدمات آنلاین؛ ایراد سخنرانی فرموند.

سپس با حضور استاد سخن؛ جناب آقای سعید ترکاشوند ، مراسم جهت رونمایی وب سایت و همچنین اپلیکیشن فروشگاهی گنجینه فرش، ادامه پیدا کرد. در ادامه مراسم جناب آقای یوسف هودنه به عنوان مدیرعامل مجموعه گنجینه فرش خزر سخنرانی نمودند که از نکات حائز اهمیت فرمایشات ایشان می تواند به موارد ذیل اشاره کرد:

  • هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی گنجینه فرش، سهولت دسترسی آسان مشتریان به منابع کالایی فروشگاه فیزیکی می باشد.
  • هدف بعدی، ایجاد فضایی مناسب جهت دسترسی شبانه روزی مشتریان برای مقایسه کالاهای روز و همچنین بررسی رنج قیمتی با موارد مشابه می باشد.
  • سعی شده محصولات معرفی شده در فروشگاه دارای قابلیت رقابتی بوده تا بتوان با کمترین هزینه، محصول مدنظر را به همشهریان ارائه کرد.
  • تلاش شده حمل و نقل به صورت رایگان و با سرویس های ویژه گنجینه فرش انجام گردد.

سپس طی ادامه مراسم، هنرمندان سریال جایزه شبکه باران هر کدام به صورت کوتاه در مورد آورده ها و مزایای فروشگاه اینترنتی مطالبی را برای حضار مطرح نمودند و با روحیه طناز خود، حال و هوایی طنز برای حضار به ارمغان آوردند.

موسسه مهندسی طراحی محنا همواره تلاش دارد تا بتواند با ارائه خدماتی مستمر در زمینه اشاعه و گسترش فرهنگ سازمان هوشمند و بهره گیری از ابزارهای الکترونیک ، نسبت به کاهش هزینه های فروش و عرضه محصولات اقدام نموده و مشاور خوبی در زمینه ی فعالیت های کسب و کار و تبدیل آن به کسب و کار دیجیتال باشد.

نظرسنجی گزارش مراسم افتتاحیه فروشگاه اینترنتی گنجینه فرش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات مشتریان محنا نظر خود را در مورد مطالب و موضوع طرح شده بالا برایمان ثبت کنید. از اظهارنظر شما صمیمانه سپاسگزاریم.