رویدادها مردم را در مکانهای کوچک یا مکانهای بزرگ بین المللی گردآوری کرده و بین مردم، محصول و برند ارتباط حسی به وجود می آورند.
در این مکان ها تولیدکنندگان و مشتریان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
در طراحی رویدادها از شعار و بیانیه هایی که پیام نهاد مربوطه را می رسانند و فردی که این پیام ها را منتقل کند مانند هنرمندان عرصه موسیقی استفاده می شود.
همچنین با توجه به وسعت رویداد و محتوای آن دعوت نامه هایی طراحی می شود که در نشریات، وب سایت، خبرنامه و … منتشر می گردد.
همچنین می توان از کارت دعوت یا هدایای خاص استفاده کرد؛ تمام این پکیج با توجه به برند مربوطه طراحی شده و به گونه ای دیزاین می شوند که برای مردم فرهنگ های مختلف قابل درک باشند.
موسسه مهندسی طراحی محنا با سابقه طراحی و برگزاری مجموعه رویدادها و همایش های ویژه در قالب نمایشگاه های تجاری و فرهنگی توانسته تجربه بسیار خوبی در این زمینه کسب و آن را به بهترین شکل به کار ببندد.
بدون دیدگاه