اطلاعات و داده های را به روش های مختلف مانند صحنه ی تئاتر و فیلم، فروشگاه های زنجیره ای، بازارهای میدانی و تبلیغات، در اختیار مردم قرار داد.
هریک از این روش های دیزاین نمایشگاه، می تواند مردم را به واکنش وا دارد، درگیر کند، متأثر سازد، فریب دهد یا ترغیب کند.
امروزه بازدیدکنندگان نمایشگاه به عنوان مصرف کننده وارد نمایشگاه می شوند و برای بازدید ورودی پرداخت می کنند. نمایشگاه ها می خواهند مردم را به سمت برخی واقعات جلب کنند یا اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهند.
دیزاینرها (طراحان) سعی دارند محیطی را فراهم کنند که بتوانند مهارت های مشارکتی بازدیدکنندگان را بکار گیرند تا بازدید کننده خود شخصیت اصلی تجربه و محیط خود شود.
موسسه مهندسی طراحی محنا آمادگی دارد تا پیرو اعلام نیاز و یا سفارش متقاضیان پیرامون طراحی سازه های نمایشگاهی ، طراحی غرفه های نمایشگاهی و … در جهت عملیات طراحی مهندسی اقدام نمایدو
بدون دیدگاه