گزارش جلسات کمیته فنی طراحی لوگو شهرداری بندرانزلی

گزارش جلسات کمیته فنی طراحی لوگو شهرداری بندرانزلی


گزارش: طراحی و یا بازطراحی لوگو بندرانزلی با توجه به نیاز بروزرسانی به لحاظ ساختار و مفاهیم موجود آن در سال 1394 با توجه به تصمیمات کمیته تخصصی و شهردار و معاونین وقت به دلیل پوست اندازی در ساختار اداری، اجتماعی ، فرهنگی ، گردشگری و … با رویکرد شهرداری خدمتگزار در دستور کار قرار گرفت.

کارشناسان مربوط در شهرداری بندرانزلی با بررسی ابعاد موضوع و درنظر گرفتن توانایی و سابقه شرکت های فعال در استان و درک بصری از فضای موجود و شاخصه های اثرگذار در هویت شهری، موضوع بازطراحی و یا طراحی لوگو قدیمی شهر بندرانزلی که در سال 1307 طراحی آن صورت گرفته بود را به موسسه مهندسی طراحی محنا به عنوان موسسه ای دانش محور در زمینه مهندسی طراحی تبلیغات ، برندینگ ، طراحی سیستم های اطلاع رسانی و فرآیند های بازاریابی در استان گیلان، ارجاع داده و طی سلسله جلساتی موضوع را پیگیری نمودند.

جلسات نقد و بررسی و امکان سنجی های موجود بر اساس نیاز سنجی ها و آمارگیری های موسسه مشاور و مجری از نظر نخبگان و صاحبنظران بر این بود که با توجه به وجود شاخصه های بسیار در شهر بندرانزلی، تصویرسازی آن با توجه به نکات حاصل از یک طراحی لوگو متناسب با استانداردها ، کمی به دور از نتیجه خواهد بود.

از این رو با افزایش تعداد جلسات بعد از هر بار صورتجسله تصمیم گیری با حضور معاونین شهرداری ، حراست ، مدیران عمران و طرح وبرنامه ، مدیران روابط عمومی و IT و همچنین مدیران امور اداری و کارکنان در کنار مدیرعامل و متخصصین از موسسه محنا ، تصمیم بر آن شد تا با اتکا به تخصص و نیازسنجی های صورت پذیرفته ترکیبی متناسب و به روز طی چند اتود اولیه به کمیته فنی طراحی لوگو بندرانزلی تحویل شود.

این سلسله جلسات و نشست های تخصصی طی 5 ماه به طور مرتب تا بدست آمدن نتایج مطلوب ادامه پیدا کرده و در نهایت به جلسه معرفی و دفاع در حضور شهردار وقت ختم شد.

نظرسنجی گزارش جلسات کمیته فنی طراحی لوگو شهرداری بندرانزلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات مشتریان محنا نظر خود را در مورد مطالب و موضوع طرح شده بالا برایمان ثبت کنید. از اظهارنظر شما صمیمانه سپاسگزاریم.