در دیزاین مجدد از مدل های گذشته به عنوان پایه و اساس طراحی محصولی نو استفاده می شود.
در صنعت خودرو، دیزاین مجدد کاملا مشهود است که به گونه ای مشخصات مدل های پیشین را تغییر داده و مصرف کنندگان را تشویق به خرید می کند.
در طراحی مجدد یک مدل اصلی طی چندین مرحله از تولید به مدلی متفاوت تکامل می یابد حال اگر این مدل تاریخی باشد می تواند برخی از ویژگی های طراحی گذشته را به خود بگیرد مانند خودروی فولکس قورباغه ای.
از دیزاین مجدد در نوسازی هویت سازمانی نیز استفاده می شود بازسازی لوگوی برند.
امروزه با توجه به امکانات فنی فراهم شده، دیزاین مجدد اهمیت تازه ای یافته است به طوریکه در دیزاین وب، دیگر به طراحان نیاز نبود و از طریق بروزرسانی های پیوسته طراحی مجدد صورت می گیرد.
موسسه مهندسی طراحی محنا همواره رویکردی مثبت به ریدیزاین دارد؛ به نحوی که توانسته پس از 80 سال در پیشنهاد ریدیزاین و طراحی مجدد لوگو و هویت سازمانی شهر بندرانزلی (طراحی لوگو بندرانزلی) اقدام نماید.
بدون دیدگاه